Nikita imorgon..

Tjenamors!
Idag har jag vart hemma hela dagen lång. Natalie och Adde tittade förbi och hon gick härifrån med nyklippt hår! Fördelen med att gå frisör. Imorgon har jag ingen skola utan praktik istället och då ska jag vara på favorit stället Nikita! Hoppas verkligen till tusen att jag får vara lärling där, skulle sitta fint. Alla tre som jobbar där är übergulliga mot mig och jag känner verkligen att jag trivs där. Men nog om det, tänkte faktiskt bara slänga in ett inlägg att jag lever för nu ska jag nämligen göra klart min engelska läxa (som vissa skulle kalla mig ;pluggis) men langar care till det alltså känner att det vore underbart att inte ha några läxor under hela veckan utan bara kunna göra vad jag vill, men sån är jag iallafall just nu. Alla har ju sina svackor! Ska väl runda av inlägget nu, skulle även slängt in en bild men det funkar inte så...


Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0