so sick of love songs

Alltså kan någon typ skjuta halva svenska befolkningen åt mig? Jag är så trött på människor som jag en gång älskat eller fortfarande älskar, på människor jag verkligen verkligen tycker om. Frågan är om jag är mer trött på mig själv än på dom. Jag tror fan inge vet svaret. Just nu är jag inne i en period då allt suger, känner mig nere och kan börja grina för vad som helst. Jag försöker dölja det så gott de går men nu måste jag få skriva av mig. Och mamma jag vet att du är den som läser så älskar jag dig. Och du behöver absolut inte prata med mig, tror du vet vad hälften handlar om.

Men nu ska jag fanimej byta om och lägga mig i sängen. Kanske stänga av mobilen(?)

later

Kommentarer
Postat av: sandra

Gumman då! Finns här om du vill prata! älskar dig.

2011-01-25 @ 15:30:18
URL: http://ifyouwant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0