en sanning om mig, är att jag verkligen ha...

en sanning om mig, är att jag verkligen hatar att ta stick i fingret! Gjorde det tidigare idag och nu ömmar hela fingret, kul!!! Not -.- och jävla blogg appen funkar inte på denna blogg bara den andra, blir tokig! Vad mer? Jo jag hatar min hals, fick ta något prov som ska skickas iväg på odling? Man blir ju tokig på sin kropp!!! Jag är hur trött och hängig som helst och ändå kan jag inte sova, vad fan är det med mig? Är så negativ just nu och det gillas inte.. Jag är dålig på att blogga så ingen läser min blogg och om någon gör det tycker den bergis att jag är en kossa!! Åh blä på mitt humör just nu!! Over and out puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0