Träningsdags!

Hej...
Idag har jag haft studiedag, helt underbart skönt! Har sovit och tagit det riktigt lugnt tills nu!
Jag har rättat min uppsats och skickat till min svenska lärare och börjat leta information till min kultur och stil historia.

Nu väntar jag på ett sms från bästa Camilla så ska vi dra och träna och sedan dra en sol.. När jag kommer hem sen ska jag ta ett bad och bara ta hand om mig själv! För imorgon är det praktik igen och har två sling och klipp och antagligen en herrklippning! Full rulle! Och på kvällen ska jag ut med Josse och Titti och några andra helt underbart kul ska det bli!

Okej men nu måste jag söka mer information!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0